piątek, 12 kwietnia 2013

`Poetycko.

Złocista gwiazda święci na niebie
Maluje oczy na ciemnym tle
Me serce tak bardzo tęskni do ciebie
I cicho prosi kochaj mnie

`~~~`
Niechaj tęsknoty wiecznej siła
przepoi istność naszą całą,
by miłość bólem nagrodziła
to, czego szczęście nam nie dało.

`~~~`
Ciebie przy mnie nie ma
Świat bez Ciebie się kończy
I ja tego nie zmienię
Nie zmienię ,choć tęsknię
Tęsknie za Tobą
Bo Kocham
Wróć do mnie
Pocałuj, przytul
Bądź przy mnie
Na zawsze
Nie zostawiaj mnie!!!!

`~~~`
Tam, na polu, grusza
Gałęziami rusza,
Za Tobą, Jacusiu,
Tęskni moja dusza!

`~~~`
Serduszko moje małe z całych sił Cię kocha
Do Ciebie ciągle tęskni za Tobą płacze i szlocha
Zapomnieć o Tobie nie może choćby nie wiem jak chciało
I teraz ciągle marzy by Twoje serduszko też je kochało

`~~~`
Wyciągam do Ciebie Kochanie dłonie.
A w nich skulone serduszko moje.
Abyś poczuł jak tęsknie w tej chwili.
Jak pragnę abyśmy już razem byli
`~~~`
Kiedy się urodziłaś padało,
ale to nie był deszcz - to były łzy,
płakało niebo, bo straciło swoja najpiękniejszą gwiazdę...
`~~~`
Jesteś piękna jak kwiat róży.
Różnisz się od niego jedynie tym,
Ze rozkwitasz również w zimę
Niczym paproć w noc Świętojańska...
`~~~`
Piękne są przeboje, lecz
Najpiękniejsze są oczy Twoje.

`~~~`
Jesteś Aniołem co zstąpił z chmur,
A blaskiem słońca jest uśmiech Twój,
Czysta jak łza, prawdziwa tak,
Jesteś jak Wiosna co ożywia świat!

`~~~`
Każdy gwiazdę ma na niebie,
dla każdego gwiazda lśni.
Ja wybrałem właśnie Ciebie,
moja gwiazda jesteś Ty.
`~~~`
Czy twój ojciec był złodziejem?
Bo skradł gwiazdy z nieba
i włożył je w Twoje oczy.

Wiesze pochodzą ze strony link .

1 komentarz: