piątek, 5 kwietnia 2013

A teraz coś ode mnie :3

Pytanka dla was *-* :

1.Robisz grafikę?
2.Co ci najlepiej wychodzi z grafiki?
3.Opowiesz mi fajowy żart?
4.Miałaś/miałeś zagrożenie na koniec semestru?
 5.Lubisz chemię?
6.Odwiedzasz mojego bloga?
7.Czekasz na wakacje?
 8. Czego teraz słuchasz ?
9.Lubisz czytać książki?
10.Masz jakąś książkę godną polecenia?
 11. Jaki był dla Ciebie dzisiejszy dzień?

Polecam blogi:
- http://grafika-sweet-nothing.blogspot.com/
- http://inventivegraphics.blogspot.com/
- http://ferisgraphics.blogspot.com/
- http://69little-graph.blogspot.com/
- http://kolorowa-grafika.blogspot.com/
- http://sessionsonposzkole.blogspot.com/

Pytania dla mnie ^_^:
1.Interesujesz się grafiką?
Tak. To moje hobby.
2.Jeśli się interesujesz to jak długo?
Hmm.. od 4 lat?
3.Dlaczego założyłaś blog?
Założyłam blog, ponieważ lubię dzielić się pomysłami swoimi z innymi.
4.Posiadasz konto na poszkole?
Obecnie już nie, kiedyś tak, miałam z chłopakiem moim {rang.1-3 miejsce}.
5.Co sprawia Ci najwięcej radości?
Najwięcej radości sprawia mi spędzanie czasu ze swoją miłością i bycie z Nim. <3
6.Lubisz fizykę?
Nie cierpię, pozdrawiam pana Edwarda. ;)
7.Co teraz robisz?
Odpowiadam na zadane pytania i siedzę.
8.Masz plany na wakacje?
Tak, obecnie mam plany. Oboje z misiem je mamy. Odliczanie do wakacji trwa...
9.Twoja ulubiona książka?
Hmm. Nie czytam zbyt często, ale "Zmierzch" przypadł mi do gustu jako książka.
10.Jaki był dla Ciebie dzisiejszy dzień?
Męczący, dobijający, podły... Szkoda słów...;-/

PS Dziękuję za pytania i proszę o więcej.

Czekam na wasze odpowiedzi i pytania dla mnie, w komentarzu. 
Postaram się odpowiedzieć na każde zadane przez was. ;-)
PS Miłego wieczoru życzę. Hiroyuki. Adios.

4 komentarze:

  1. 1. Tak, robię grafikę , lecz nie zbyt mi to wychodzi. ;c
    2.Hm..Myślę, że avki, tła oraz "coś" oryginalnego ;)
    3.No oki ;D
    4.Nie miałem i bardzo nie chcę mieć na koniec roku.. ;c ;d
    5.Tylko Nie To ! ;x
    6.Tak.! Bardzo mi się spodobał. Jest bardzo przejrzysty i bardzo przydatny :);*
    7.O i to jak bardzo.! Mam tyle planów razem z Moją Kochaną Dziewczyną:*, że juz tylko czekam żeby był koniec roku szkolnego. ♥
    8.Akurat słucham Twojej muzy na blogu ;p Jest świetna !;D
    9.Lubię, ale te najlepsze i najlepiej przygodowe ;p
    10.Mógłbym Ci polecić "Zmierzch", ale pewnie już ją czytałaś ;p O wiem "Potęga Miłości", bardzo ciekawa lecz też straszna opowieść.. :)
    11.Nienajlepszy.. :( Miałem w szkole sprawdzian z takiego przedmiotu, którego bardzo nie lubię (wprost nie cierpię), boli mnie głowa.. ;c Moja dziewczyna też nie miała udanego dnia, bo miała dużo spr i co najgorsze:(.. zapyła ją nauczycielka z historii.. i dostała 1:( eh.. a na dodatek za oknem pada deszcz i nie widać słońca.. :(:*

    To na tyle, dziękuję, że znalazłaś czas i przeczytałaś moje wypociny ;p ;*
    A teraz Dobranoc ;*:3

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za odpowiedzenie na pytania ;D ; p
    jeśli chcesz to zadaj mi też pytania, odpowiem *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Interesujesz się grafiką?
    2.Jeśli się interesujesz to jak długo?
    3.Dlaczego założyłaś blog?
    4.Posiadasz konto na poszkole?
    5.Co sprawia Ci najwięcej radości?
    6.Lubisz fizykę?
    7.Co teraz robisz?
    8.Masz plany na wakacje?
    9.Twoja ulubiona książka?
    10.Jaki był dla Ciebie dzisiejszy dzień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń