piątek, 16 października 2015

Nowe nagłówki -1-

Witajcie kochani. Bardzo dawno mnie tu nie było. Będzie z 2 lata. Przypomniałam sobie te czasy, gdy prowadziłam jeszcze tego bloga. Robiłam dla was grafike w Photoshopie. Ostatnio znowu nad tym się zastanawiałam i postanowiłam od czasu do czasu dawać porady dla was odnośnie Photoshopa i grafiki. Liczę na waszą obecność i zaangażowanie. Możecie pisać, co ma pojawić się w kolejnym poście, a ja postaram się przygotować do tego zadania jak najlepiej.

W związku z tym, że nieciekawa aura za oknem i jestem chora, przygotowałam dla was kilka nagłówków: 



Nagłówki zostały orginalnie wykonane przeze mnie, nie są kopiowane z innych źródeł. 
Oto dowód mojej pracy:



Mam nadzieję, że choć tak niewielka kolekcja trafiła w wasze gusta.
 Pozdrawiam. Amylezka. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz